Site Overlay

Зошто надворешно рекламирање?

Со потрошувачите кои се навикнати на каналот на прелистување, свртувaње нова страница или чистење на екранот кога рекламата ќе се прикажува горе, надворешното рекламирање е совршениот медиум за борење против таквите стапици, што успешно ќе го фати Вашиот целен пазар.

1. Секогаш „на“, секогаш слободни да го видите

За разлика од другите медиуми, надворешното рекламирање не може да биде исклучено, да се растура или да се фрли од потрошувачот. Рекламирањето на билборд-и е бесплатно за корисниците, не треба да купувате списанија или весници или да гледате телевизија за да ја видите Вашата реклама.

2. Целна експозија

Надворешното рекламирање нуди широка покриеност и дофаќање на целниот пазар. Ова е највидливиот медиум што е изложен за сите кои излегуваат надвор од дома, oдат на работа, училиште, продавница или да играат.

3. Фреквентен

Постојаното присуство на надворешното рекламирање произведува нивоа на фреквенција, неспоредливи со кој било друг медиум.

4. Потенцијална цел

Не само што може да постигнете масовна публика со надворешното рекламирање, туку исто така Ви овозможува да „нишаните“ одредени заедници, етнички групи, возрасти, нивоа на приходи, итн.

5. Континуирано изложување

Седум дена во неделата; 24 часа на ден; 30 дена месечно, надворешното рекламирање генерира континуирана изложеност, доставување на Вашата порака одново и одново.

6. Флексибилност

Надворешното рекламирање може да се најде на места каде што сите доаѓаат или излегуваат од областа на Вашиот одреден пазар. Вие можете точно да ги одредите Вашите области на изложеност.

7. Поефективен медиум

Со пониска цена од сите илјадници медиуми, надворешното рекламирање е ненадминато во неговата способност за давање долготраен впечаток, кров и често достигнување.

8. Влијание

Надворешното рекламирање е ГОЛЕМО, ХРАБРО и ШАРЕНО и секогаш видливо.

Copyright © 2025 Screen Media. All Rights Reserved. | Chique by Catch Themes