Me shfrytëzuesit e zakonshëm, në faqet e internetit dhe rrjetet sociale, ndodh që me kalimin në faqe të re apo pastrim të ekranit, kur reklama do të shfaqet në krye të faqes, të bëhet injorimi i saj. Me reklamimin “outdoor” është e pamundur të ndodhë kjo, sepse është medium i përkryer për të luftuar kundër këtyre kurtheve dhe me sukses të ngërthej të gjithë tregun tuaj.
1. Gjithmonë “për..” , gjithmonë të lirë për ta parë!
Për dallim nga mediat tjera, reklamimi “outdoor” nuk mund të mbyllet, të prishet apo të injorohet nga faqja e përdoruesit. Reklamimi i bilbordave është falas për përdoruesit! Nuk duhet të bleni broshura, televizion apo gazeta për të parë reklamën tuaj.
2. Ekspozimi i tërsishëm
Reklamimi i jashtëm ofron mbulim të gjërë dhe kapjen e tregut të tërsishëm. Është media e pare, që shfaqet për të gjithë ato që dalin nga shtëpia për punë, shkollë apo për shetitje. E pamundur per të mos u vënë re!
3. I frekuentuar
Prezenca e vazhdueshme e reklamave “outdoor” prodhon nivele të frekuencës që nuk mund të jenë të krahasueshme me asnjë medium tjetër.
4. Qëllimi potencial
Qëllimi ynë është qe me reklamimin “outdoor” të arrihet publik i gjërë, gjë e cila ju mundëson që nga kjo të arrini suskese të pamohueshme dhe të garantuara në kompanisë tuaj.
5. Mundim i vazhdueshëm
Shtatë ditë të javës, 24 orë në ditë, 30 ditë të muajit, reklamimi i jashtëm gjeneron ekspozim të vazhdueshëm, parashtrime të mesazheve të juaja herë pas here.
6. Fleksibiliteti
Reklamimi i jashtëm mund të gjendet në vende të disponueshme për ta pare e gjithë audienca dhe ta tërheqë atë drejtë zones së tregut tuaj. Ju mund saktë të përcaktoni zonat tuaja të ekspozimit.
7. Media më efektive
Me çmimin më të lartë prej qindrave mediumeve tjera, reklamimi i jashtëm është i pa arritshëm në aftësinë e tij për të lënë përshtypje të vazhdueshme, të lartë dhe të arritura të shpeshta.
8. Vëmendje
Reklamimi i jashtëm është I MADH, TRIM dhe i LARMISHËM. Gjithomnë tërheqës dhe i shikueshëm!